Březen 2007

Příprava na podzim 2007

27. března 2007 v 20:52 | SpawnnS |  něco o mě
Tak a je to tady, definitivně jsem se rozhodl pro start na podzimních soutěžích 2007.
Mám v plánu absolvovat 2je závody, jedny v ČR - nějakou pohárovku-snad bude:-) a druhé bych zkusil u naších SK sousedů. Doufám že to termínově bude sedět.
Aktuální váha je 111,8kg
objemovou plánuji kolem 125kg, startovní na soutěži 100kg při 194cm.
poslední silové výkony - bench 165kg, mrtvola 230kg, dřep 180kg
Chci se zaměřit na rozvoj ramen, šířku zad,lýtka a na prorísovanost stehen. To jsou mé prozatimní priority. Tak hurá do boje :-))
Trénink
PO - prsa + biceps + lýtka
ÚT - kvadricepsy + hamstringy + břicho
ST - mrtvý tah + trapézy + lýtka
ČT - ramena + triceps + břicho
Pa - zada + lýtka
So - volno
Ne - volno
délka tréninku 60-75min, začátek v 17:30h
zaměření na základní cviky, plný rozsah pohybu, techniku občas striktně dodržovat nebudu. Váhy budu jezdit co nejvyšší možné /ostatně jako vždy/, počet opakování bude trénink od trénuku odlišný, prostě 20-1 :-) stejěn tak i počet sérijí na dannou partiji. Budu zařazovat nejrůznější techniky - jako heavy duty, superserie, vynucená opakování. Trénink se budu snažit dělat co nejpestřejší. Vždy když se rozcvičuji tak behěm pár okamžiků vím co pojedu.
Cvičit budu se svým sparingem Oldou -to jsou prostě ty nejlepší tréniky, je to dříč, je spolehlivý, baví ho to..... je to prostě super !!!
Strava
snídaně - 8vajec /3celá,5bílků/ 100g špaget, 400ml mléka, trocha kečupu, 1plátek síra
svačina - bebe dobré ráno 50g + 1ks ovoce
svačina - 200g kuřecího masa, 1/2 šálku rýže+zelenina
svačina - 2celozrné rohlíky, 220g ochucený tvaroh /25gbílk./
svačina - 200g kuřecího masa, 1/2 šálku rýže+zelenina
svačina pře trénikem - hrst piškotů, hrst rozinek, hrst musli, 2 polévkové lžičky medu, 150ml mléka
po tréniku - glukopur+creatin, 1ks banánu
večere - 200g kuřecího masa, 1/2 šálku rýže+zelenina
před spaním bo vnoci - 50g 100wey proteinu+ občas - 125g tvarohu+ 200ml mléka
pauzy mezi jednotlivými jídly zpravidla 2 nekdy 3h.

Trénink od ledna2007

1. března 2007 v 10:58 | SpawnnS |  něco o mě
Jak vypadá můj nynější treénink
V současné době cvičím 5x v týdnu
PO - prsa+biceps
ÚT - kvadricepsy + hamstringy + břicho
ST - mrtvý tah + lýtka
ČT - ramena + triceps + břicho
Pa - zada + trapezy + lytka
So - volno
Ne - volno
Trénink se snažíme děat co nejrozmanitější, občas vynucená opakování, shazované serie, malý počet opakování...... Prostě vše a pokaždé se to snažíme nějak obměňovat a svaly šokovat.
skladby stravy
snídaně - 100g těstovin + 7vajec + 3dcl mléka
svačina - 1/2 sáčku rýže + 200g masa / nebo tvaroh ochucený+2celozrné rohlíky
oběd - 1/2 sáčku rýže + 200g masa
svačina - většinou před treninkem dávám piškoty+rozinky+musli+med+trochu mléka
večeře - 1/2 sáčku rýže + 200g masa
+ během dne nějaké to ovoce, čoko :-)), ještě rád sušenky bebe dobré ráno
v pití obvykle pod 3l vody za den nejdu
Výhledově
Uvažuji o startu na nějaké podzimní pohárové soutěži, ještě ale nejsem 100% rozhodnut, neboť nevím jak to bude s financema. Nejpozději však do konce března či dubna se rozhodnu a celou přípravu naplno rozjedu. V objemu plánuji váhu kolem 120-125kg, na závody bych pod 98-100kg nechtěl jít. V přípravě mi bude pochopitlě radit a pomáhat opět David Kolman.